Opdatering


Jeg var idag til møde inde ved væksthuset, hvor jeg har en mentor.. Jeg skulle snakke med hende og min sagsbehandler om hvad der videre skal ske i mit ressourceforløb – vi havde lidt snakket om fitness, men pga de smerter jeg har pt vil jeg hellere lave mine hjemmeøvelser! Hvilket de mente var okay.. Jeg har hele tiden sagt jeg ikke bare ville ud i endnu en praktik, men alligevel er vi endt ud i en praktik efter sommerferien haha! Vi vil se om jeg kan komme i en børnehave (skinken tænkte straks på at man så bliver syg hele tiden, chill dude😉).. For jeg elsker jo børn og da jeg var i praktik som skolelære var der for meget ro i det jeg lavede, så fysisk skal jeg mere og det er jeg glad for! Så det bliver spændende!

Eller så slentrede jeg ned gennem byen og var både i begge H&M og føtex for at kigge på sandaler, da der er et par jeg gerne vil have, men de var ikke i min str 38 nogen steder.. Pis altså! Så må tjekke i rosengårdcentret en af dagene.. Mine gamle slidte ballerinaer er ved at falde fra hinanden, så lige siden har jeg gået og nusset rundt hjemme haha..

Skriv et svar

