Idag er der sgu ikke sket det mest spændende (ja jeg siger faktisk “sgu” ret meget, ren vane, men jeg gør det aldrig foran børn dog), jeg havde brug for mere søvn efter at jeg var oppe kl 7 imorges, så sov til omkring kl 11.30 tror jeg – hvorefter vi tog et smut i centret! Igår og idag har jeg ledt efter de sandaler jeg ville have, men ingen h&m i Odense har dem i min str, kun str 37 og 42 (wtf!!) så endte med nogle andre som kostede 50kr mere.. Jovist det er ikke mange mange penge ekstra, men når man pt og i et godt stykke tid har et stramt budget og ikke så meget til den slags, så fjerner det jo bare noget hygge en anden dag! Nå nevermind, de er skide behagelige og mine andre sko var totalt smadrede så de blev smidt ud med det samme haha!

Derudover var jeg et hurtigt smut ved min mor efter noget smertestillende, fordi jeg ikke havde mere og hun tilbød at jeg måtte få lidt (smertestillende er til tider mine happy piller, for efter lang tid i smerter så gør det sgu en glad når man får lidt fred!).. Nu venter jeg på at skulle lave lidt mad, hvilket nok bliver chili con carne eller bøf – ved ikke hvilket endnu! Aaah og så skal der slappes af!

Skriv et svar

