So tired

Hej bloggen!

Jeg har ikke lige fået blogget de sidste dage, da jeg simpelthen har været så træt så træt.. Jeg kan sove både morgen, middag, aften og nat! (Nej jeg er ikke gravid, som jeg faktisk ofte bliver spurgt om, ved jeg har taget på, meeeeeeen altså)..

I weekenden stod det på en tur ud til Langesøskoven, som jeg virkelig elsker at gå en tur rundt om! Lige meget hvornår på året det er – der er så smukt! Det er helt vildt, så hvis i ikke selv har været der, så er det klart et sted at køre forbi her på fyn! Til jul sælger de også nogle af de flotteste juletræer jeg har set! Nøj de er store og fine! Det skal helst gå til loftet haha!

Udover det er der faktisk ikke sket det helt store, da jeg simpelt hen som sagt har været udmattet! Jeg ved ikke af hvad, for fysisk har jeg ikke lavet meget, men der er så også en del oppe i mit hovede pt, så det kan være derfor min krop reagerer sådan..

Håber i har en dejlig dag!

Skriv et svar

